My Heart & My Soul~

My Heart & My Soul~
Qz and Baba

Followers

jom klik-klik

Tuesday, 5 July 2011

Kerjaya mematangkan aku (ye ke?)

Start bekerja tahun 2006. Itu la pertama kali bekerja dan tidak pernah bekerja dimana-mana syarikat.. FUhhhh!!!! Mula-mula memang kekok. Nak cari kawan baru, tak kan nak jadi Kera Sumbang tak da kawan ye tak.. Dah dapat kawan nak sesuaikan keadaan pula. Alhamdulillah semua ok, termasuk la Ketua Unit walaupun Tegas tetap Sporting.

Dari pengetahuan yang kosong aku isikan dengan sikit-sikit pengetahuan yang aku perolehi. Sikit-sikit lama-lama jadi bukit. Now dah 5 thn bekerja ditempat yang sama. Memang banyak ilmu aku dapat. pengajaran hidup pun bertambah. Macam² ragam manusia aku jumpa. Tapi malangnya aku banyak jumpa ragam manusia yang negatif. Bongkak, Sombong, Kasar, Penipu, Pembohong, . Hmmmm... apa nak jadi. Nak kata aku ni baik sgt tidak lah.

Terima Kasih kerana ini semua mematangkan aku. Kini aku boleh berfikir secara rasional (konon lah, kdg² emo jg). Akhir kata, ini semua sudah cukup bagi aku, Aku ingin cari pengalaman baru. Semoga Allah SWT permudahkan urusan aku ini.

*p/s: TQVM