My Heart & My Soul~

My Heart & My Soul~
Qz and Baba

Followers

jom klik-klik

Tuesday, 12 July 2011

Dalam diam kau berfoya ya!!

fuhh!! dalam diam kau berfoya sampai jutaan ringgit yer.. dari mana datangnya duit tu yer.. cer citer skit. mesti la tak nak citer. Tapi kalau citer pun apa salahnya.. ade orang nak tangkap ko?? ko kan org paling berkuasa.

hmm... bila difikir balik, sebenarnya ramai lagi yang memerlukan bantuan, ramai lagi yang miskin tegar. Tapi tidak kah kau pernah terfikir untuk membantu orang2 mcm ni? Kalau nak bantu pun mesti ada publisiti. Daripada kau habiskan jutaan ringgit untuk barang yang tak boleh dibawa mati baik kau buat amal jariah yang boleh bawa mati tuh. (aduusss bengangnya aku)

Kau tak rasa ke duit tu haram kalau kau buat untuk diri kau sendiri sedangkan duit itu bukan milik kau. Tapi  tak pe lah tu antara kau dengan Tuhan ye.

*p/s: entry ni tuk mengurangkan perasaan geram aku. bukan untuk melepaskan geram. :)


2 comments:

NasZ said...

takpe2..dah kurang geramnya?

jemput ke blog saya ye?

MOHD NASER.com

tomato said...

hamboihhh geram sangat dah ni ye ^^