My Heart & My Soul~

My Heart & My Soul~
Qz and Baba

Followers

jom klik-klik

Tuesday, 28 June 2011

Blackberry Kesayangan?

Salam dan Selamat pagi (dah nak tengah hari) semua,

Sejak 2 hari lepas hati mcm tak tenteram jer.. Impian Mr. Family dah tercapai. Dia dah dapat ni
Mula² tak kesah pun pasal menatang ni. Abaikan jer keterujaan Mr. Family membelek² yang sdh menjadi miliknya tuh. Siap gaduh dgn anak sbb xnak kasik anak pgg. klu kasik ngs tak belagu nnt. 
Pastu mlm tu pulak sy xdpt tidur. Mr. Family dan anak dah besaing bunyi dah. Saya punya mata pulak masih terkelip², kejap pusing kanan..kejap pusing kiri. Tiba² tertoleh kearah sesuatu yang shining. Ringan je tangan mencapai benda tuh. Rupanye Samsung Ace yang baru dibeli. godeh punya godeh hati ni telah terpaut dengan kecanggihan ACE yang touch skrin ni.(tak layan pun toch skrin sebelum ni).

Rasa mcm nak jer jual henpon gedabak kesayangan ni

 untuk membeli henpon baru yang touch skrin mcm ni
~end~



p/s: sesape yang berminat boleh tak kontek saya~

2 comments:

harrazdani said...

semoga hajat tercapai....;)

Iffah Afeefah said...

ace best

erk tak mahal pun kn

899 dpt